Bij Rachel Floors streven we naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over onze producten of dienstverlening. Wij nemen klachten serieus en lossen deze graag zo snel mogelijk op.
Hoe dien je een klacht in?
Je kunt een klacht indienen per e-mail naar: klantenservice@rachelfloors.nl
Wat kun je verwachten?
- Onderzoek: We bekijken de klacht zorgvuldig en zoeken naar een passende oplossing.
- Reactie: Binnen 14 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie met een oplossing of vervolgstappen.
Niet tevreden met de afhandeling?
Indien je niet tevreden bent met onze oplossing, is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Bedrijfsgegevens
KVK: 95842497
BTW NR: NL005176284B95
Wij waarderen je feedback en doen er alles aan om onze service te verbeteren.